:D

hej hopp! :) jag har vart i skolan, den slutar inte förens på onsdag vilket är helt sjukt (barnfängelse)
aja efter skolan åkte jag hem och träffa frida och fanny vi badade och solade, jag  låg och stekte i solen ca. 60 min medans frida och fanny stod uppe i hoppträden och inte vågade hoppa.. *suck*
aja, badade nästan ingenting, förutom när vigg och felix puttade i mig ;)



    har "utflykt" med klassen imorn, vi ska och bada vid nått sunkigt ställe 100 meter från vår skola,antagligen     är  vattnet nerkissat och gräset snustorrt.. menmen..

imorn ska jag och mamma åka in till stan och kolla på klänning tills på onsdag (skolavslutning (; .)
jag tänkte mig nån vit eller iaf ljus klänning, vita skor, silver/guld kedja och en vit kofta..

typ såhär.. (jag har ju dock inte så snygga ben (;.... )






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0