kändisnytt

vad har hänt med söta, lite små mulliga, rödhåriga lindsay lohan, den söta tjejen som vågade ha en egen klädstil!

image


1. anorexiavarning!!
2. blont hår?! vad tänker månniskan med (inget emot blont men hon passar inte i de, hon ser ut som ett ägg)
3. Vad har kvinnan på sig?!?!?! blå skor till röd klänning och sen blont hår till de?! skaffa en stylist!





Nu vill jag veta en sak, vad tycker egentligen svenska folket om Nicole Ritchie?
bra eller dåligt?, fett eller snett?.


bilden är tagen, innan inspelning av david letterman show.. (06/06 - 07)


 
innan möte med "simpel life" skaparna..


 jag tycker iaf att hon har bra smak på kläder :)


vad tycker ni? kommenteraaaaaa
<3


Kommentarer
Postat av: elisas

amnda jag älskar henne :D

2007-06-11 @ 21:53:15
Postat av: Sung

lång röd klännning matchat med spetsiga, sammetsblå stillettklackar tycker jag är en egen stil. är inte så säker på att nicole har det med ljusblå jeans, svart tröja och sjal... hm...

2007-06-23 @ 21:26:56
URL: http://sung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0