sol/regn

hejsan svejsan, måste berätta lite om helgen (har ju inte skrivit på ett tag.) 
jag frida, johanna och kajsa kollade på exorcisten och jag råder er att INTE se den, den är så grymt äcklig och snälla gör inte samma misstag som mig och se den, dom vidriga bilderna sitter som klister i huvudet,, aja jag,  frida, johanna, johanna(linneas syster), fanny , klara, linnea och vi skulle bada på älvsjö badet. men bussen kom inte förens 30 min senare och vi bestämde oss för att gå.. jappoch framför oss går några fjortisar med badkläder och handduk och skriker över hela busshållplatsen
- VI GÅÅÅÅÅR TILL ÄLVSJÖ BADET, JAAAAO! PALLAR INTE VÄÄÄÄNTAAAA.
så jag och hela "gänget" bestämmer oss för att gå "efter" dom eller följa dom. och efter typ 50 timmars vandring blir jag lite orolig och frågar dom ivriga fjortisarna om dom vet vägen till badet. dom pekar och säger-
- om du går 200 meter upp så kommer du rätt..
jag kollar upp och ser en stor fabrik en fet grind och byggarbetare.. jag tänker.. jaja,, dom kanske inte ska till badet..
men när jag vänder mig om och går tillbaka till "gänget" så garvar en av fjortisarna satt hon sätter ciggen i halsen..
och då förstår jag att dom konstiga fjortisarna ljög?! fråga mig inte varför.. är de verkligen såååå kul att göra folk till åtlöje?!
aja vi gick efter dom äckliga fjortisarna (iallafall) och efter 3 min är vi framme vid älvsjöbadet..
jag ler och vinkar till dom äckliga fjortisarna och dom kollar förvirrat som om dom tänkte va gör hon hääär?! 
aja, vi går inte på badet och linnea träffar på sitt ex och blir helt röd.. aja vi badar, äter glass och umgås.. jätte mys..
sen tar vi bussen hem (vägrade att gå.)
sen skulle tydligen alla sova hemma hos linnea så jag får strosa hem själv.. och grilla med familjen, jätte gott och jätte mysigt..
aja sen ringer becka och vill ses och då traskar jag iväg och träffar henne i slussen och vi går upp på "vårt" tak, fett mys.. aja sen ringer ludde och vill ses.. jag och becka åker hem till han.. och stöter på dom utanför luddes port.. dom vill spela bas´ket jag och becka går motvilligt med på de.. :P
dom spelar lite basket och vi har jätte trevligt sen drar vi till långholmens fotbollsplan.. och mös.. aa sen drog jag och becka hem.
söndag: jag och becka sola och drack saft och lyssnade på radio.. och sen drog vi till sjöberget och mös. ruskigt kul :) <33
aja, pusselipuss!  :)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0