Tisdag. <3

Japp, då va de bestämt att jag ska ha en blåå klänning imorn (skolavslutning för er som inte vet.)
den e skitblå och sen ska jag ha en kedja med ett hjärta på, vita shorts(under klänningen)
 och ett par ringar (i öronen)
vi slutade typ vid 13.00 och då drog jag, Emma och Happy in till hötorget..
vi kolla typ ÖVERALLT!
sen köpte happy en vit klänning och ett grönt skärp (riktigt grym kontrast.)
utflykten va inte så rutten som jag förväntat mig men jag typ stuka tån under "fotbollstuneringen" och den e typ skitsvullen..
jag badade, De va SKIT varmt ^^
aja nu ska jag fixa och dona tills imorn sen ska jag se om de e nått ruligt på TV. :)
berättar imorn om avslutningen, :)
huuuugs <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0