döö

hmm, vet inte hur jag ska börja, men men. e så jävla trött på att folk ska kommentera onödiga saker och inte ens vågar stå för de..
nån skriver till becka att hon e tjock,fjortis o.s.v.. jag e så trött på de, kan äcklena bara förstå att becka redan har dåligt självförtroende och inte behöver mer skit..
så jävla fegt utav den äckliga lilla fegisen som sitter hemma och asgarvar åt sig själv, jag menar kan man bli mer patetisk sitta och se ner på massa människor bara för att man själv ska må bättre, jag tror inte du e så jävla perfekt heller, om du nu e de varför vågar du inte då stå för vem du e?
du har inte förstått än att de finns annat i livet än att sitta hemma och klaga på folk,
jag menar du klagar på folk och de e inte om hur dom är, nej de är om hur dom ser ut.. alla har väl olika smak, jag vet massor av killar som gillar tjejer som inte är anorexismala! och även fast du tycker en tröja är ful så behöver inte alla tycka de!
du kommer snart inse hur jävla fånig du e.. för de e du verkligen, fjant!

Kommentarer
Postat av: elisa

sanna ord amanda

2007-06-01 @ 09:07:10
URL: http://elisaelisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0