Fredag

ojoj, mycket hände.. kanske inte kan dra allt nu fett jobbigt..
men jag ska försöka..
jag och johanna drog hem till becka efter skolan där sminkade vi oss och fixa med kläder och så..
sen drog vi till johanna och åt, och typ fixa oss lite mer :P
sen gick vi runt lite på stan och mös och lite senare åkte vi hem till mig.. där bestämde vi oss för att röka vatten pipa.. fett mysigt
vi satte oss på ett tak.. och rökte lite.. men vi fick inte eld, de tog typ hmm kanske en halvtimma..
och när vi tänt den kom frida och johanna N.. johanna N hoppade runt som en galning med becka och råkade stöta till vattenpipan satt kolen släcktes!! :@
japp, efter en halvtimmas ansträngning så kommer johanna och förstör allt XD
så då tog de ännu en halvtimma att tända.. *suck*
sen va de visst en tant i närheten som hade ringt polisen pga. störningar.. (eller så e de så att hon hatar barn)
jaja.. polisen kom och dom typ kollade i våra ögon och så ingen fara.. sen drog vi hem.. där hemma träffade vi vigg och vi gick hem till mig..
hemma hos mig typ sov vi.. och becka typ snarka sen hade vi massagetävling.. om de va johanna eller vigg som masserade bäst.. hmm måste säga johanna..

good bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0