helgen

Tjaaa!


måste berätta lite om helgen, va så jävla segt på landet tur att kusinerna va där så man hade nått att göra, vi typ hoppa på hökullen (nått man aldrig växer ifrån :P) och typ kolla på film och mös. och mina små bebiskusiner va där så jag fick va barnvakt vilket är himlans kul när dom är bara 6 månader.. :)
aja mina katter e lite galna och resan hem va jobbig för milton (min katt) mjaua HELA tiden och pressa sig faktist ur buren en gång.. :/ måste gjort ont..
när jag kom hem rusa jag iväg för att träffa Rebecka som precis vart med elisa :)
jag och becka åkte runt i stan och sen hamna vi i björnsträdgård, jag va grymt sugen på att gunga men den va upptagen av en unge.. *suck*
sen skulle jag och becka hem och äta, så vi tog tunnelbanan mot gullmarsplan.. :)
haha, jag och becka såg en grymt snygg kille och becka skojjade om att gå fram till han och fråga om hans nummer,, jag hade just blivit dissad av ******* och becka sa att jag skulle trösta mig med snyggingen..
men jag va ju för feg för att fråga, så becka gjorde de XD
och hon fick nummret hon hade sagt nått i stil med:
- hej, min kompis vill ha ditt nummer men är för feg för att fråga om de.. :)
och så fick hon de.. ^^
aja,, fortsättning följer..




<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0