Lördag

Halluuu.. idag gick jag och johanna och kollade på kläder på H&M johanna hittade en skit fin bh men banga såklart..
sen fick vi springa till 7-eleven och köpa choklad och Café coolers.. fett gott.. för att johanna hade skit bråttom till tåget..
jag åkte med henne till södra station.. och vinkade av henne, :D
jag åkte hem, utanför mitt hus mötte jag Johanna N, Frida, Linnea, Fanny och bestämde mig för att hänga me dom..
vi åkte stockholm runt, vi kom till bromma plan och åt på Donken.. :)
sen åkte vi hem, och kollade på TV. nu ska jag typ åkta middag och sen ska jag, Frida, Johanna, Linnea, Fanny, Alice , typ dra ut och mysa runt..
sen ska vi typ kolla lite på Eurovision.. :)
<33 hare braaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0