Måndag

*suck* vardag.

jahapp, efter en hel termins slit är nu allt slut, efter en kväll.
Ja, fast uppträdandet gick i allafall bra och Elin spelade super.
Vi gjorde musikalen Sweet Charity som handlar om en dans klubb och massa dans tjejer och skit.

Elin var Charity och vi andra var dansare med solon och repliker.

Hela helgen har vart stressig och ansträngande, men rolig.
på föreställnings dan var de förstås så att alla skulle sminka sig och göra i ordning håret, och jag (som alltid) sminkar dom flesta. men denna gång va de bara Happy,Emma,Tove,Elin som jag hann fixa men aja de var iallafall kul att sminka folk och att dom gillar resultaten.

hörde en jobbig nyhet idag, men jag får inte prata om den så jag ska inte avslöja nått men de va inte så roligt att höra, hoppas att flytten inte blir av.. :(

skolan va jobbig (hmm, ovanligt) framförallt gympan, eftersom man hade ganska ont i fötterna efter 7 timmar av dans i klackskor, men runt lunchtid stötte jag på becka och hennes kompisar och vi garva åt "raphael, raphael släng ner din lång kuk" i säkert en kvart ^^ de gjorde att dagen vart lite roligare.
efter de gick vi ner till city candy och köpte godis. hela tiden gick jag och tänkte på "åååh emilios med ditt godisland, du sätter mitt hjärta ibrand" skämten jag och becka kommit på när vi busringde emilios XD

har nog inget mer att informera.

Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0