Måndag


sorry, hoppade över en dag men den dan va trist jag va med mamma på stan och köpte en klänning.
Idag har jag typ vart i skolan och hade ju på mig min klänning och mina halvt nya skor och jaaa! då fick jag reda på att vi skulle orientera!! haha, så där gick jag i leran med mina ballerina skor. XD patetiskt.
aja efter skolan mötte jag mamma och åkte till bromma plan skulle gå till nån slags doktor, efter de va jag tvungen att hämta mina spanska böcker, har prov imorn , ( sååå sjukt tråkigt, och onödigt)
sen lämnade mamma mig i skanstull och jag mötte upp johanna och kollade i lite butiker hittade ett sjukt snyggt halsband som jag ska investera lite senare!
vi drack mango jucie och åt smågodis sen va de dags för mig att traska hem.. :(
har pluggat spanska och skrivit lite låt texter.. :)
sen såg jag att musikvideon kommit,, hmmf! fett torrt jag e typ med 2 sekunder.. jaja..
aja ska typ checka in lite saker på internet nu..
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0