Onsdag

ja, skolan har vart sådär, vi har haft teater,dans,musik och sång. teatern va roligast för vi höll på med improvisation, vilket är min specialitet :P

efter skolan vart jag typ dissad av alla XD
tss, men jag gick till johanna, som ville va me mig :D
vi bakade kladdkaka, blandade saft och lensade våra köksskåp på kakor, kexchoklad, glass, frukt och mackor.
vi tog med hela paketet och satte oss på gräsmattan utanför vårt hus, men de var jätttekallt och glassen gjorde oss inte dirket varmare, så vi gick in.
vi knackade på hos frida och hoppades på att kanske hon kunde hitta på nått kul att göra, men hon hade tydligen varit olydig :P så hon hade utegångsförbud :(
jag och johanna hade väldigt tråkigt och sen gick vi ner i matsalen för att äta middag och till vår förvåning var frida där :)
så efter middagen va jag med frida och johanna..
sen skulle frida plugga och johanna skulle hem, då slog de mig att jag har spanska prov snart och jag kan inte nånting!
så jag fick gå hem och plugga : /
aja de var nog min tråkiga dag du ska jag kolla på Lost. :D
godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0