Tisdag

hello everybody! :D <3

har haft en ganska rolig dag hitills, Katrin (matte och NO lärare) var sjuk så vi fick sluta en timma tidigare  (14.20 slutade vi)

när jag slutade ringde jag becka som låg hemma och va trött, jag gick dit och lyckades faktist muntra upp henne :P
sen kollade vi runt på nätet och så och vi bestämde oss för att åka till en affär på st. eriksgatan "et voila" en JÄTTE fin affär men skit mkt snygga saker :P
hittade en grymt fin väska, som jag vill köpa när jag fick lite cash (;
den e brunt, och tyget eller de e typ skinn, matt. 450:- ruskigt snygg..

sen gick jag och becka till blodgivarcentralen XD och vill ge blod men man va typ tvungen att va 18 så vi gick med en besviken min därifrån, sen föreslår becka att vi ka gå in i västermalmsgallerian och kolla i affärer ^^ och då slår de mig att de finns en rolig audio affär eller va de heter där..

vi går in.. jag vill ta såna där foton som man kan ta på apples datorer..
vi tar massor av bilder och lägger in på playahead sen börjar becka och jag fightas och hela butikens kunder glor förvånat på oss, till slut utbrister becka
- JAG PALLAR INTE, JAG DRAR!!!
jag blir generad samtidigt som becka kutar ut ur butiken, rasande arg..

jag står kvar lägger ut den sista bilden på playahead och springer efter men becka är inte kvar nej hon har redan tagit bussen och jag står där själv och väntar på bussen som inte kommer förens om 10 min.. :/ *suck* otur..

jag åker t-banan istället och ringer becka..
becka sitter på en buss och de e tydligen kockhett så becka flämtar i telefonen.. hon säger att de är jätte varmt i bussen..
sen lägger vi på och jag åker till medborgarplatsen, jag ringer becka medans jag går genom björnsträdgård, oh hon har tydligen gått av bussen för att de hade vart så varmt,, *suck*
så jag får vänta hemma hos henne i 20 min, men nu har becka kommit iaf så nu ska vi snart äta middag.

skriver kanske ikväll, hemma
kommer lägga in bilderna strax i ett annat inlägg..
<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0