Torsdag

Hello everybody!

denna dag har vart ganska seg men ja underhållande. spenderade mesta av min tid med happy :)
skolan va ju tråkig men vi hade tillval som sista lektion och då fick vi gå och kolla på rep till en musikal som heter
Urinetown typ som handlar typ om ett toabås. De va ganska kul dessutom innehöll den massor utav snygga killar :P
sen träffade jag johanna och frida och vi satt vi datan och sen drog vi till donken. och där mötte vi min bror :@ bajs på han..
köpte glass iallafall och stötte på Fanny en tjej som jag bara haft internet kontakt med sen mitt kollo år 2005 :).
dagens höjdpunkt var nog Donken.. ;D

Good night!

                 
                                                                     jag till höger och frida till vänster ;D <3










DAGENS TJEJ! :D <3


ensama biffen
 
För att du e så otroligt rolig att va med! <3

Kommentarer
Postat av: Happy

Amanda jag älskar dej min fib´na Doris xD

2007-05-11 @ 19:10:41
URL: http://happys.blogg.se
Postat av: mikaela

Haha mötte ni min pojke eller? :P

2007-05-11 @ 23:51:09
URL: http://miiny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0