helgen

hejsan, :D
jag är fortfarande lite sjuk, och har vart hemma från skolan första dagarna. De e skit trist att vara hemma, men jaja..
jag har suttit och gjort dansläxa nu i typ 1 timme. Måste plugga svenska också, men jag kan göra de imorn, nu ska jag dricka te och äta yogurt, kanske kolla lite på tv också.. haha de e typ de ändå jag gjort dom senaste dagarna, :P
jag ska iallafall till konfirmationen imorn, något att se fram emot :) haha, men inte skolan :/ de e profildag, min favvodag i veckan, aja får gå på nästa iaf. lägger in en dagens vill ha strax, och kanske en liten musikvideo också.
aja puss och kram <3

här är en bild från björnsträdgård när de snöa som värst. Katta har tagit bilden, mig ser vi på bilden och klara i bakgrunden. ;). haha, precis innan jag blev sjuk, man ser nog de lite.

image126

Kommentarer
Postat av: matilda

JAG SAKNAR DEJ AMANDA!

2008-04-02 @ 22:47:29
URL: http://webtildas.blogg.se
Postat av: Lina

du vet väl att svenska provet är flyttat till vecka 17 :D

2008-04-03 @ 14:27:14
URL: http://linakarlsvard.blogg.se
Postat av: Amanda

JAG SAKNAR DEJ MED!!!
happ, :P men man kan ju plugga ändåå

2008-04-04 @ 19:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0