Helgen

tjaaa, de va längesen jag skrev, så de va dags för ett inlägg. :P

i fredags, igår och idag har jag repat och haft föreställningar på balettakademin. Vi gjorde musikalen hairspray.
De va faktist riktigt kul, men jag är såå slut. tråkigt att vi inte kommer göra detta igen, :/.
annars har jag mest njutit av de fina vädret veckan har bjudit på, värsta sommar känslor.
nu ska jag typ ta en dusch och sedan bara ta de lungt och njuta :)
juste igår kväll när jag kommit hem från föreställningarna så gick jag, frida, kajsa, bella, alice och johanna till klippberget och skulle grilla, men vi pallade inte starta elden så vi åt bara lite choklad och satt och snacka, mysigt faktist :)
saknar klara som fan! men vi ses på onsdag, mohahah, då ska vi åka på läger, fett segt att de är över valborg men men..
aja, jag skriver nog snart, jag ahr lite mycket att stå i men vi får se. pöss <3

image139
en lite vacker bild på mig, :P

Kommentarer
Postat av: Josefine

vadå inte kommer hända igen? manda, nästa termin? phone me babe

2008-05-06 @ 17:51:47
URL: http://tiger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0