London, tis,ons,tors

HEJSAN, :D

nu är ja hemma från london, jag kom hem måndags kväll..
flyget gick bra och så, :P köpte massa saker, t.ex. 1 jimmy hendrix t-shirt, 1 jacka, 1 väska, lite smink samt massa andra kläder och så.. :P
tisdag segade jag mig typ igen, jag va så himla trött men jag va tvungen att gå i skolan och sen på kvällen sitta och plugga matte, :P haha jag skulle göra provet på omprovstiden eftersom jag inte va där den vanliga, haha men jag missade den för jag visste inte riktigt när den va så jag kom sent mohaha, klaaant!
så jag ska göra de nästa onsdag, (;
onsdagen annars va ganska hyffsad, fast jag fick inte gå på konfirmationen för ja skulle plugga svenska, usch..
fast jag hoppas jag missade konfirmationsfoto grejjen, för jag måste typ ändå va med på fotot och jag ska inte ens konfirmera mig, haha.. aja..
idag va allt bra, fast jag va väldigt trött och gympa som tredje lektion innan lunchen gjorde inte saker bättre.. ^^
nu är jag hemma och ska käka tidig middag, jag har dans rep i kväll.. :P
skit alltså jag ligger efter, jag va inte där förra gången och typ förr förr förra så, jag är lite borta och jag har typ 2 låtar jag ska sjunga i och sen typ 3 låtar dans att repa in, haha på 9dar.. lyckat amanda, väldigt!
imorn blir de jag och becka, får se de kanske blir nån fest eller nått hos lina, vi får se.. :P
på lördag så ville alla typ grilla och hyra alvedon cyklar, fan.. måste kolla in va ett sånt där kort kostar. aja nu måste jag gå.. puss puss <33

lite bilder från London:


image135
image136
image137
image138

1. Annie på Oxford street 2. jag i hotellrummet 3. jag vid Marble arch 4. Piccadilly circus.

Kommentarer
Postat av: elin

lyckos dig :)

2008-04-18 @ 20:09:48
URL: http://www.loflin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0