onsdag

tjenaa, :D

jag håller på att packa lite mer, kom hem från konfirmationen runt 20.00 vi va och handlade lite saker för imorn och tog ut pengar.. ska vara vid gullmarsplan 13.30 imorn och vi ska växla pengarna till pund så vi lär ju åka nån timme tidigare.
jag vet faktist inte alls va vi har för planer när vi kommit till London, (; enda jag vet är att vi ska ha kul, :P
wiie, jag längtar så.. fast jag är ju lite nervös också, inför flygningen och så.. :
jag tror jag skriver ett blogg inlägg imorn innan jag åker, men jag vet inte riktigt, jag kanske inte hinner.
aja nu ska jag duscha och packa lite mer, puss <3

image130
bild på mig och towe som äter tryfflar :D puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0