Tisdag

tjabba

har ju inte skrivit på länge, :P så jag tänkte de va dags för ett inlägg.

har suttit och gjort lite matte, för vi har ju prov på fredag, jag kommer dock inte göra de då efter som jag ska till london på torsdag, men jag ska göra provet nästa onsdag. :)
har packat lite och fixat med väska och grejjs, ska bli så kul att komma iväg. (;
ska kolla bo på ett hotell bakom piccadilly circus typ, :). wiie, jag längtar.. fast jag e lite rädd för flygresan, eller mycket rädd, men vi hoppas de går bra :)
ska köpa t-shirt åt kalle té åt david och sen nått åt mamma och pappa, får se va de blir, men framför allt massa saker åt mig själv.. :)
ska fota massa så ni får se :)
jag bloggar nog imorn på kvällen, eller kanske på torsdag innan jag åker.. :)
ha de så bra, puss <3


image129




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0