Torsdag

hejsan, fick sova länge idag, :P åt frukost och pratade med mamma. mysigt. sen packade jag färdigt de sista och fixa med pass och numer och grejjs.. jag kommer sakna alla. :/, men jag vet att jag kommer få de jätte kul med Annie :D
pratade med henne i telefon, hon hade vart i skolan dom 2 första lektionerna, hehe jag skulle också de egentligen men jag orkade inte, och kände att jag inte ville stressa. :P
nu ska jag äta lunch och sen vid 12.30 ska vi åka och växla och sen åka till gullmars ;)
jag har kommit på att jag vill köpa converse :P tror jag vet vilka jag ska ha, men jag får se..
hehe, jag ska ta massa bilder, fick låna en kamera av pappas jobbar kompis,, :P faktist en ganska bra kamera, aja.
måste sluta nu, ha de så jätte kul medans jag e borta, vi syns på måndag eller nått..
HEJ DÅ SVERIGE PUSS! <3

image131image132
image134

1.bror, kommer sakna dig <3 2. milton, bebis <3 3. älskling, tindra <3

Kommentarer
Postat av: Lina

haa det bra i London :D

2008-04-14 @ 20:13:41
URL: http://linakarlsvard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0