Fredag

hallå! :) sitter med johanna framför datan och kollar in massa bloggar. vi ska träffa frida snart när hon slutat.
ikväll blir de kräftskiva med lite familjevänner, dock blir de nog bara jag och pappa som drar dit. vet inte va jag ska ha på mig för vi ska typ ha fem kamp utomhus så jag måste ha på mig varma kläder, men jag vill ändå se bra ut.. igår va jag och simmade på eriksdalsbadet. måste börja träna mer, jag känner mig i oform nu efter sommarn. imorn blir de nog dodgeball på dan och konsert och övernattning på kvällen. aja ska va lite social med johanna nu pöss <3

Kommentarer
Postat av: Erika

kika gärna in på min blogg vid tillfälle :)

2008-08-22 @ 14:13:43
URL: http://enerikaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0