sommar

hejsan svejsan!

förlåt att jag inte skrivit på väldigt länge! jag har haft fullt upp med att va ledig och njuta.
i sommar har jag först vart e grekland, jag vet inte om jag berättat om de, men de va underbart iallafall!
sen har jag vart på landet och firat midsommar och i början av juli va jag på arvika festivalen! helt klart en av sommarens höjdpunkter! jag såg timo, the kooks, death cab, håkan, kate nash, interpol, kent, robyn, saul williams, slagsmålsklubben och massa massa fler!
just nu sitter jag med huvudvärk framför datan men mulet väder och fundar på att träffa towe :D
de skulle va väldigt trevligt som omväxling med tanke på att jag suttit inne och glott på satc. i 3 dar nu pga. sjukhet.
och nu har ju lilla becka åkt till turkland! fan va skönt att komma utomlands! jag vill tillbaka till grekland! aja, va ska man göra? aja här kommer min favorit låt för tillfället!






Death cab for cutie - I will follow you into the dark

Kommentarer
Postat av: juliette

Asså gud vad den här låten är bra :))

2008-11-17 @ 18:06:46
URL: http://jullanbullanmcr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0