dagens vill ha

image70
Cheap monday
Snygga byxoor, :D wiiie


image71
Monki
vit, grå kjol från monki, fint till bruna ben :D


image72
Monki
klänning från monki, fint på sommarn till typ bruna ballerinaskor och brunda bågar :P


image73
H&M - fashion against aids.
jag gillade den här hood tröjan, men de är kill modell, tjejmodellen fanns bara i illrosa, men jag gillade den grå. (; aja jag brukar inte bry mig om de är tjej eller kill kläder, bara de är snyggt och bekvämt :D


image74
Monki
fin klänning, gillade att den tona ut i en ljusare nyans av grått. :)
också fint på sommarn

Så, de va lite kläder nu kommer lite converse, :D

image75
vita, höga. schnyygt :D

image76
Mörkgråa, nästan svarta som har slitits ut. mina favoriter!

image77

röda, dom gillade jag också :D men dom mörkgråa va finast tkr jag (;

kommentera :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0