helgen som vart :D

tjaaaa :D
de var längesen jag skrev men jag har hållt pp med så mkt grejjer, så jag har inte hunnit :P
jag kan ju berätta lite om min helg, :P
i fredags träffade jag klara efter skolan jag åkte till hennes skola i älvsjö och typ hämtade henne elr vad man ska säga, :P
sen åkte vi hem till henne och skulle hämta lite grejjer, och sen stannade vi och fikade. :P
sen åkte vi hem till mig och då var min kusin och min moster där, :P jag och klara satt barnvakt åt wilja för mamma och min moster skulle nånstans. :P
vi hade jätte kul och sen åt vi middag, de va trevligt de.. :P
sen drog jag, Klara och Agnes till en konsert på götgatans ungdomsgård 37:an..
de va massa metal band som spela men också några som va lite mer punk, indie och de gillar vi  :D
vi kollade iaf på alla möjliga band, ^^ ganska mysigt men de sista bandet var bäst :D
sen träffade vi martina, hjalmar, jonathan och nån annan snubbe och typ hälsa på dom, sen drog jag och Klara hem och lekte lite med kameran (bilder kommer) wiie :)
vi vaknade och åt frukost och shit, sen drog vi till götgatan och fikade på waynes coffe, mysigt :)
sen så ville vi att klara skulle sova hos mig igen, :D mohahaha så de fick hon. (;
sen på kvällen träffade vi Julle, William och Gussti :D vi promenerade upp på nått berg och satt och kollade ut över sthlms skärgård :P
sen skulle vi gå ner och då ramlade klara och rev upp hennes strump byxor, mohaha smart drag klara (;
sen luffade vi runt på stan och träffade massa roliga människor, va faktist riktigt trevligt (; juste, mina kollo kompisar ringde mig och sa att de va kollo disco, men jag och klara orkade inte åka dit så dom mötte oss i slussen, de va jätte roligt att träffa dom efter så lång tid igen :D
aja sen drog vi och köpte godis och sen träffade vi Linn klaras kompis, och typ var lite med henne.. sen drog jag och klara hem och sov.. (;
och nu sitter jag här, klara har precis gått hem och jag ska käka frukost strax, (;

vi har fotat massa men jag pallar inte lägga in alla de tar så lång tid, kanske orkar sen.. :)
aja här är en bild, :) puss och kram


image54

    

Kommentarer
Postat av: Elin

låter som en askul helg :)

2008-02-10 @ 15:27:14
URL: http://www.loflin.blogg.se
Postat av: Amanda

haha, ja de var det XD men höjdpunkten var nog när klara ramla ^^ klantskalle :P

2008-02-10 @ 16:28:13
URL: http://helloamanda.blogg.se
Postat av: Gussti

i am tha shizzle

2008-02-10 @ 17:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0