Lördag

hejsan. :D
nu har vi sportlov. sköönt..
igår så sov jag hos lina, vart rätt sent så jag är helt slut just nu..
farmor och farfar kommer på middag snart. (;
imorse när jag kom hem tog jag en dusch och sen träffa jag frida, och vi typ slappa hemma hos mig, låter skit trist men vi garvade som fan ^^.
ikväll blir de nog filmkväll, är för trött för att göra nått annat..
de känns inte som om de e lördag, usch när jag och frida va i slussen så va alla jätte fina och va ute och shoppa och fika och sånt, och där går vi som två bleka gråsuggor, haha de va inte roligt, jag känner mig jätte ful.
jaja, men jag bloggar nog lite senare, om inte.. ha en trevlig lördag (;
<333

bilder från igår, jag är inte med på nån dock..
image79
lina och tessan :D

image80
johanna, shake it, haha bilden är tagen utaav mig :D haha

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0