Måndag

tjaaaa, idag får inte inlägget bli så långt, de e så tråkigt att bara sitta och läsa hela tiden (;
idag har jag vart i skolan och sen va jag lite med Lina och Greta, sen drog jag hem och nu har jag ätit mackor och té.
ikväll ska jag på nån jävla teater grej, men konfirmationen.. vi ska typ kolla på teatern med massa andra konfirmander som tillhör hägerstens församling typ, (;
fett trist, :(
imorn har jag rep hela dan och inga vanliga lektioner, sköönt.. men de blir ganska mycket bara sitta och kolla på dom andra grupperna. sen på onsdag har vi uppvisning, ska bli kul, fast jag e lite hes i halsen så jag e lite nervös över solot, aja de löser sig nog, (;
aja tänkte lägga in en "dagens vill ha" snart, pusss (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0