Onsdag

godafton, som jag brukar säga. :)

idag har jag vart i skolan slutade 16.15 idag, var tvungen att springa till tvärbanan för att hinna till konfan, (;
va faktist ganska kul på konfan, haha vi prata om jesus (;
nu har jag käkat och tänkte kolla på lost, de är sååå bra.. men har man inte sett de från början blir man helt lost, hah..
juste, jag och Klara ska ju starta ett band, vi ska heta "the complete music" ballt va? :)
Agnes, om hon vill ska få spela elbas :D
sen blir de nog Klara på trummor och jag på gitarr/sång.
ere nån som kan spela piano? ;D tjej helst.. no offence.
Juste, nu är de bestämt, jag ska till England 10 april, :D vi ska bo på ett hotell jätte nära piccadilly circus.
naaajs, aja nu ska jag se på lost. :o
god baaaaj :D


image78

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha fan va kända vi ska bli asså

2008-02-21 @ 18:55:38
Postat av: Amanda

hhaa, aa lätt

2008-02-23 @ 15:59:13
URL: http://helloamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0