Söndag

Godmorgon (;
vaknade för typ 5 min sen, jag e skit trött, men jag måste gå på gudtjänst XD (eftersom jag ska konfirmera mig, :P)
man sitter typ ändå och bara sover i typ 45 min, ^^
Jag och Greta köpte kladdkaka och choklad igår och satt hemma vid datan och smocka :P
Igår på dan, träffade jag klara och vi gick och fika på souk gallerian, jätte mysigt, sen gick vi till beyond retro och kollade om de fanns nått kul där, vi provade två klänningar (; haha, fast dom va dyra för att va second hand så de vart inge köööp, ;)
sen kom jossan också och vi gick runt och lalla i typ en timme, sen skulle jag träffa Greta i skanstull, så jag och klara begav oss till tunnelbanan, (;
de va lite om gårdagen, eftersom jag inte skrev om de igår, (;
aja nu ska vi och käka frulle, puss <3

image49

avslutar med en lite vacker bild från the hives konserten 4/12, som vår egna Klara har tagit (; <3

Kommentarer
Postat av: otist

haha längtar tillbaka

2008-02-06 @ 21:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0