söndag

hej :D
denna dag har varit ganska seeeeeg :P
imorse gick jag till gudstjänsten med klara men danne va inte där så vi bestämde oss för att hämta honom, men vi visste inte riktigt var han bodde bara ungefär så vi sprang runt och leta och leta i typ 40 olika porter XD sen hittade vi hans dörr, :D
danne va typ jätte trött men vi tvingade med honom till kyrkan ändå.
vi hann precis se sista 5 min av gudstjänsten. ^^
sen va de fika, och
de va uppskattat av mig XD
aja sen drog jag och klara och handlade för hon ska till kungsberget imorn typ,:P
sen drog jag hem och typ gjorde ingenting.. och nu har jag kollat på tv med storebror :)
mamma kom in med frukttallrik, gott! :D
nu kollar jag typ på wallander på 4an, skit segt..
aja lägger in en dagens vill ha strax, sen bloggar jag nog imorn.
pusss


klara ser lite små bitchig ut och jag är helt knäpp. (;
image68  image69

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vilken dag det var ... :) bitchig? jag? hahahahah

2008-02-21 @ 18:56:15
Postat av: Amanda

haha de var väl på fredagen eller nått. :D haha jaa du ser fett bitchig ut

2008-02-23 @ 16:00:12
URL: http://helloamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0