Torsdag

helloo, :D

idaag kan jag börja med att skriva att jag kan börja med dagens låt ;D
eftersom de inte gick att ladda upp igår, (;
sen ska jag meddela hur dagen har vart, vi började tidigt idag, skit jobbigt eftersom man va så trött efter gårdagens uppspel, (;
och så hade vi engelska första lekton, skit intressant, haha
sen har jag typ degat mig fram hela skol gången, gääääsp och ikväll har jag dans, :O
juste, Rebecka sitter just nu på ett plan till london, gud va mysigt hon ska va där och träffa sin syrra, och typ shoppa och ha de jätte trevligt, jag är så avundsjuk på henne :) men jag ska ju kanske också till london i april/maj så då känns de lite bättre, :D
i helgen måste jag typ snåla med alla pengar och shit, eftersom jag ska på Where the action is och de kostar ju 860 så de blir spara spara spaaaaaara. plus att jag e skyldig folk massa pengar, :P
gud va jag längtar till helgen, inte för att nått speciellt ska hända, eller juste de är ett kollo åter förenings disco, haha "jäääätte kul", nej men jag går nog dit och hälsa lite på folket, ;)
får se va jag gör sen, enda jag har bestämt är att Klara sover hos mig på fredag :D
sen ska jag nog träffa Lina och Greta, (;
i nästa inlägg kommer "dagens låt" och sen kanske lite "vill ha" saker

om ni har några ideér om vad jag kan skriva om och vad ni tycker är intressant kommentera, (;



image53
den här fina tösen ska sova hos mig i helgeeeeeen :D


pussss och kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0