Torsdag

tjenaaaaaa, :D

idag vaknade jag väldigt sent efter en sen kväll. :P
haha, pratade med alice i telefon och på msn till typ 3 igår ^^
sen när jag gick upp så ringde alice, och ville åka till stan, så de gjorde vi och alice köpte ett par pumps och lite smink.
sen gick vi och tog en fika och sen åkte vi hem, :D
vi träffade johanna och frida och va med dom en stund, sen käka vi och sen va vi med varann igen, vi satt nere i gympis och spela gitarr och drack varm choklad, mys! (;
imorgon ska jag till landet med alice och ma&pa. :D
ska faktist bli kul, nu när alice ska med, :D
bara chilla, kolla på tv och framför allt SOVA.
haha, jag kommer nog inte kunna somna ikväll har vändt på dygnet och vi ska upp jätte tidigt ^^ men jag kan ju sova i bilen (; kommer nog inte kunna blogga imorn eller senare, möjligtvis på lördagen, men vi får se.
aja ska äta min nattmacka och chatta ett tag till sen ska ja nog sova.. :D lägger in en dagens låt och en dagens vill ha tror jag.
GODNATT, och ha ett trevligt fortsatt lov.. :D

image87    image88
Alice & Amanda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0