(;

hello again, (;
tänkte visa lite grejjer jag vill ha och redan har, ;)


image35
kan börja med denna lilla tub, typ världens skönaste läppbalsam, (; de är methol i så de blir vörsta sköna effekten;) och den köpte jag i helgen, har haft den förut.. ^^


image36
den här diplinern är faktst ganska bra, de e ju inte världsklass men den e ju skit billig, :) den har jag också.. image37image38
Här har vi en jätte fin bikini, jag gillar modellen på överdelen, jag längtar så mkt till sommarn satt ma får badda och sola och umgås me roligt folk ;D men denna bikini e från hm iaf, ;)


image39
hittade dessa fina armband, :) de fanns även i cerise och brun/guld, alla färger va fina men jag tyckte mest om denna färg :P

aja, nu ska jag slagga, puss och kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0