Fredag

hejsaaan (; <3

slutade 13.20 idag satt de va sköönt. :D
då åkte jag hem och hämtade pengar, sen mötte jag upp josefin och vi gick på götgatan och kollade, jag köpte ett par pumps, en tröja och en liten väska (;
sen kolla vi in american appareal, och jossan köpte en tubtop, typ (;
mest nöjd e jag nog över skorna som jag fynda för 199 kr (;


image30

haha, matilda skickade den här snyggingen från date movie till mig, haha tänker verkligen på första gångerna jag och Rebecka såg den, hahah ojoj! :D:D <3


puss


Kommentarer
Postat av: ja du

du suger på bloggar!

2008-02-07 @ 20:38:16
URL: http://fuckyou.se
Postat av: Amanda

haha, tycker du de? :( synd da..
haha länken du skickade va ju bara komsik ofta man blir lack över nått sånt, tycker lite synd om dig som är så osäker satt du måste kommentera elakt och haha, anonymt XD står du inte för va du tycker, antagligen är du nån osäker människa som känner mig. XD patetiskt.

2008-02-07 @ 22:59:50
URL: http://helloamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0