Måndag

tjaaa, (;
sitter med min katt och myser med tända ljus och té, <3
har pluggat med Greta idag, vi har ju matte prov på fredag, ;O sen hjälpte jag greta med lite ideér till showcase (musikaluppvisning), dom ska göra lejonkungen och jag ska göra rent ;) skojjigt, (;
jag har lovat att jag ska sminka och göra Gretas hår på onsdag, :) och imorn skulle vi teste lite grejjer eftersom dom har rep hela dan imorn.. har jävligt skön dag imorn i skolan, jag börjar 8.30 och slutar ca. 13.20 plus att vi har håltimme i typ 1,5 timma fett skönt, men jag måste hem ganska snabbt efter skolan eftersom jag måste plugga och sen ska vi på middag hos mig moster, (; ska bli kul att träffa Wilja, min kusin :) <3
jag har inte uppvisning på de här onsdagen utan nästa, usch fett nervöst.. jag e lite osäker på låten jag ska sjunga men men jag och Karin kör duett så de går nog bra de, (;
En annan sak är att jag, Greta och Lina tänkte dra på foo fighters i juni, fett med kul, ;) fast de e inte bara foo fighters som spelar de e typ the hellacopters, mando diao, the hives, sahara hotnights och sen lite andra band, (; LÄNGTAR, och hoppas jag får biljetterna, mamma sa att hon kunde lägga ut pengarna så länge, (;
juste hittade skit fina ringar som mamma hade när hon va ung, och dom passar perfa.. jag va lite rädd att jag inte kunde få på mig dom för mamma va så smal när hon va ung, :P
sen tror jag att jag ska gå på festival, jag vill gå på peace and love, men jag får se, sen arvika festivalen.. för den ligger så nära mitt land, men de e typ inga bra band så vi får se, (;

pusss <3

image34

avslutar med denna grovt sexiga bild, på mig och matilda.. :) den e från halloween, jag e en död pirat och hon typ häxa elr nått  (; <3

Kommentarer
Postat av: axel

åh, vill också på den där konertern :)

2008-01-28 @ 23:15:01
URL: http://scholtze.blogspot.com
Postat av: Susanna

jag ska gå på onsdaaag!: )
(och se axels och stinas lilla kärleksscen (A) hihi )

2008-01-28 @ 23:18:57
URL: http://susannaeliteknasig.blogg.se
Postat av: Amanda

haha, fett skoj, (;

2008-01-28 @ 23:25:14
URL: http://helloamanda.blogg.se
Postat av: matiilda

AAAA FULASTE BILDER EVER ^PÅ MIG

2008-02-02 @ 14:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0