slapp-söndag

hejsan :D,
kom hem från rebecka runt 17.00.
de vart inte så att vi åkte in till stan, haha.. vi låg hemma och dega istället. MTV visade tokio hotel videos som jag och rebecka kolla på (Rebecka gillar ju dom.) Jag hatade dom förut men nu e dom helt okej bara för att becka spelar dom 24/7 (;
vart så jädrans sugen på jucie så de gick jag och köpte så fort jag kom hem XD haha..
sen har jag bara legat och degat och kollat på top model hela dan, ;D
nu ska jag käka middag, sen ska jag nog kolla på film och dricka té :P har ont i huvudet så jag vill inte göra nått ansträngande, :/ hah..
haha, föresten igår så åkte jag, becka och gussti hem i taxi. vi vart dissade av william, julle och mattias. så vart vi skit deppiga och ringde efter taxi haha, XD taxi chauffören va skit trevlig och snygg och han funderade på att köpa gitarr, så där i taxin satt jag och tjatade om gitarrer och strängar XD
lägger in en "dagens vill ha" snart :D
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0