Söndag

Godmorgon allihopa :D
sitter här med becka, hon visar ett skit roligt klipp ur date movie för sin pappa, haha XD
vi åt precis frukost, :D var faktist skit hungrig, som jag inte brukar va på morgonen.. 
aja, idag ska vi..? hah.. jag vet faktist inte.. antar att vi ska byta kulan till beckas piercing, och så ska vi kanske ta ett till hål i örat. :D 
lägger nog in dagens vill ha, lite senare. :D
pusss och kraaam

image15
Den här bilden är egentligen förbjuden enligt becka, men honsitter och kollar på tvn så hon ser inte att jag gjort de.. haha kommer få skit för de här sen,hon kommer nog antagligen slå ner mig satt jag skriker och börjar blöda, aja, Rebecka älskling du betyder absolut mest för mig, :D har haft mina största skratt med dig, JAG ÄLSKAR DEJ <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0