Torsdag

tjaaabba, ;D

idag har jag vart i skolan, som vanligt :P
men shit va trött jag e, har inte sovit så mkt, :/ och nu ska jag iväg och dansa, shit hur ska jag orka.. haha aja. de går nog bra.
åkte med greta och vi snackade såklart kill problem (;
men nu e de 99,9 % chans att jag får biljetterna denna vecka.. :)
allt e så seeeegt, jag vill ha vår och sommar.. värme.. (;

haha, gjorde en handvolt på gympan idag, *fett stolt* (;
jag e alltid så seg på gympan, för jag e inte så jätte sportig av mig.. (;

ååh, i april är de håkan konsert, men jag ska ju konfirmera mig då och kanske åka till london och jag vet inte alla datum, och juste har 4 st föreställningar då.. *suck*.. jobbig månad.. får hoppas att de e lite varmare då.. (;

föresten, vi har vinterdag snart.. :D mohaha jag ska åka till romme och åka skidor ;D
jag äääälskar att åka skidor så jävla kul, måste ta med mig kameran och ta massa bilder, mohaha.. :D

aja jag kommer nog lägga in en "dagens vill ha" lite senare, antingen gör jag de innan jag går till dansen eller efter men efter ska jag plugga matte till provet imorn, så jag får se, matte provet är inte direkt nått jag ser fram emot XD VILL INTE HA FUCKING MATTE ÄCKEL PROV!!! SKA DÖDA MIN MATTE LÄRARE


aja, pussss <33

image40

foo fighters, :D

Kommentarer
Postat av: matilda

ÄLSKA FOO!

2008-02-02 @ 13:53:06
Postat av: Amanda

haha sexig bild :D

2008-02-07 @ 23:03:37
URL: http://helloamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0