Fredag, Lördag, Söndag

Fredag:
efter skolan gick jag hem till Lina och vi tog några mackor och satt och snacka.
sen åkte jag hem och va med mamma och pappa och kolla på film :)

Lördag:
vaknade tidigt, skulle iväg till Uppdrag Global. Träffade klara i hornstull och vi gick upp till högalids kyrkan där tillställningen skulle äga rum, :) när vi kommer in möts vi av Magnus Carlssons (stavning?) finfina sång röst, ^^ han uppträdde där alltså.
sen drog vi ut på söder och samlade in pengar till alla törstiga barn i afrika och shit.
jag gav faktist lite pengar själv, mohaha (veckans goda gärning.)
sen städade jag rummet och garderoben. och sen drog jag iväg till Klara och vi hyrde film och sov där. haha juste jag hade på mig mina Dr. martins kängor och alla typ glode som dom sett stt spöke, haha.. tyckte de bara var värt att nämna.

Söndag:
idag, alltså.. shit söndag sååå trist. jag och Klara vakna typ 9 suck och åt frukost och åkte iväg till kyrkan. Gudstjänsten va helt okej idag, brukar va så jävla trist, men nu va de lite roligare, de va massa barn som sjöng och jag fick läsa en maria text, haaha. ^^ sen stannade vi ett tag och åt tictacs och drack varm choklad, mys.
sen drog jag hem och Klara till Hjalmar (inte i 8a). nu har jag ätit och duschat och sitter med gitarren och plonkar, får använda pappas gitarr för jag glömde min på landet, men morfar kommer med den snart :D haha jag blir så trött på mig själv..
juste, nu är Emma och tove i sydafrika, skönt fast ändå lite läskigt de är så långt bort och dom är bara med lärare och massa afrikanska barn, inga föräldrar, haha.. skönt att slippa tjat i 3 veckor :P
aja, jag lär ju lägga in dagens vill ha och kanske en dagens låt också. :D juste lägger in lite bilder från helgen också :D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0