Lördag

hejsan, nu har jag inte skrivit på ett tag :)
jag ska berätta lite om dagen..
jag vaknade på morgonen och då ringde klara och frågade om jag ville följa med på demonstration.
och de ville jag så jag städade lite och sen träffade jag Klara ohc Katta i liljeholmen, :D
sen åkte vi in till Götgatan och gick på Emmaus istället. haha, vi glömde bort att vi skulle på demonstration.. men jaja, får bli en annan gång..
vi gick runt på Götgatan ett tag och snacka och så, sen gick vi till String och åt lunch. Sen gick vi in på stadsmissionen och då köpte jag och Katta ett par skit snygga rutiga brallor, vi har delad vårdnad, mohaha.
sen drog vi hem till mig hämtade grejjer och drog till Katta, vi hjälpte henne och städa rummet och sen åkte jag och Klara och köpte godis och sen åkte vi hem till Klara och åt middag, och nu sitter vi och kollar på Melodifestivalen, de suger.. förutom björn såklart :D
stör mig att Charlotte perelli kommer vinna, iallafall va jag tror, åååh.. de är så värdelöst att titta.
aja, vi lär ju kolla färdigt, och sen får vi se..
jag kanske lägger in lite bilder från ikväll, aja puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0