Måndag

hej, sitter här i min säng och ska sova snart :)

idag har vart en krävande dag pga. för lite sömn..
menmen, de gick att ta sig igenom dagen iallafall.
efter skolan drog jag och R till götgatan
och skulle kolla på kläder och skor
sen gick vi på designtorget och titta lite.
sen kom jag hem och typ åt middag,
tog en dusch och sen kröp ner i sängen och gjorde
lite spanska och kollade på tv.
nu är jag ruskigt trött så jag ska sova snart, mohaha.
jag tror jag kommer lägga in lite grejjs efter detta
inlägg för jag hittade lite skoj på nätet.
aja ni får se, pusssss <3


image101
här är en somrig bild, för jag längtar så mycket till sommarn
och till mitt land. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0