Måndag

hejsan, får bli ett kort inlägg idag, jag måste skriva på So-uppsatsen.
idag hade vi musikprov, de gick helt okej. de va inte brutalt svårt. haha, juste vi va på ungdomsmottagningen också, asså men skolan. hon snacka om typ könssjukdomar och så fick man massa kondomer.
ska kolla på häxdansen idag, haha.. mamma tyckte de verka jätte spännande när de va reklam för de och hon typ: DE MÅSTE VI SE!!. haha, aja ska kolla på de iaf.
imorn ska The complete music repa, alltså jag, Klara, Agnes och kanske Agnes kompis Clara.
juste, haha jag ska söka till talang 2008. fast jag vet inte om jag törs, tänk om dom ba: du suger!
jag får se hur jag gör, men jag vet isf inte va jag ska sjunga några förslag? (;
aja, nu ska jag plugga lite mer och sen kolla på "häxdansen" wiiiiie! :P
puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0