Tisdag

tjenaa, :D

idag började jag tidigt med spanska. :P
på lunchen gick jag ut och köpte yogurt och bröd för de va konstig mat i skolan, fast jag åt lite.. :P
efter sista lektionen så stannade jag i skolan för Klara, Agnes, jag, och Clara skulle repa (The complete music) och typ bestämma låtar och sånt.
så jag väntade på Klara,Clara och Agnes och sen kom dom och vi började repa. :D
de va kul vi bestämde låtar och körde igenom några :P
de blir nog ett rep till snart, vi får bestämma nån dag i veckan då vi repar. :P
aja, nu ska jag sova! jag får sova hela 10 timmar om jag somnar 22.00 :)
GODNATT <3

image115
2 medlemmar från The complete music - jag och Klara :P

image116
En blå jag, :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0