Veckan som vart

hello, nu har jag inte skrivit på länge. jag har vart sjuk så de har vart mest att ligga i soffan och kolla på tv, de är bättre nu men jag har fortfarande värsta hostan och är jätte täppt i näsan.
ska skriva lite om veckan som vart, :P
i tisdags va vi ju på talang 2008, de va skit kul..  haha, denna gången tog vi rätt. skönt.
vi va där och typ va med richard och daniel, och sen Abbe (axel) och massa andra roliga människor, :).
efteråt så gick vi till donken, sen åkte jag hem, :) vi hade våra värmländska gäster på besök, :), de va trevligt. :)
på onsdagen vid 1 eller nått så åkte jag och träffade klara i liljeholmen, vi åkte in till götgatan och sen gick vi till string och fikade, jag fråga om prao när vi ändå va där. :).
på kvällen så åkte jag och mamma och träffade maria kim och sen gick vi till dansens hus och kollade på Virpi pahkinen, de va skit bra.
på torsdagen vaknade jag med största hostan och va helt ur och hade feber och skit och de har jag haft fram till nu. :/
juste, jag missade håkan hellström signeringen, nån som va där? :)
här e lite bilder från helgen, pusss <3



image122image123
image124image125

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0