en lång tid

tjaaa, de va ett tag sen, :P

jag mår bra, :D
hur mår ni? haha aja nu ska jag prata lite om helgens händelser.
i fredags va jag och klaruttiski och frida ute och lekte, :P
sen så sov vi hos frida.
på lördan mötte vi upp lite vänner i tanto sen drog vi till skinnis, och sedan till gröndal :D
och idag, så har jag spelat in musik video, och gissa vems jo håkan hellström, min idol! :D
han va underbar, och jätte trevlig. måste prata med han igen, han kommer ju på arvika så då ska jag hälsa på han :D
juste imorn börjar min 1 veckas prao, kom och fika på louie louie!
pusspuss


image140

vacker bild på moi och klaruttski!

Kommentarer
Postat av: J

aaaamanda jag saknar dig!

Kan inte du börja skriva i din blogg igen? :)

puss!

2008-07-15 @ 19:47:17
URL: http://jjohanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0