Fredag

hej bloggen!
idag va en slapp dag i skolan, vi hade inte sista lektionen för att dom typ målade om och de luktade som fan och va typ giftigt eller nått :P så nu har jag badat, fixat mig och vart lite med johanna och frida. Vi ska typ hem till johanna nu och hon ska käka och sen ska vi dra ut. Inatt sover jag hos Kajsa med Alice, Johanna, Frida och kanske bella. Imorn lär jag ju dra in till stan och sen ska jag typ va med Frida & c.o. och på söndag ska jag på nån testgrej för reklamfilmen jag ska spela in på onsdag. ska bli kul faktist, har fet lön också :P
juste vi ska göra en stor musikal i skolan och de vart Fame. jag vet inte vilka som sett den men jag ska spela Carmen, eller Coco som hon heter i filmen. fett roligt, :P aja, nu ska vi dra till johanna, skriver när jag kan. PUSS! <3


Alice, kajsa, johanna, frida, och jag! gänget ikväll + bella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0